Reći ćemo vam to odmah: vrlo. Ne kaže se za džabe ‘’Pics, or it didn’t happen’’ (odnosno: ‘’Fotke, ili se nije dogodilo’’) – dakle, ako nemate fotografije sa svog događaja, on kao da se nije ni desio. I upravo ovde, naše aktivacije donose ideje za rešenje ovog problema.
‘’Fotke, ili se nije dogodilo’’ fraza nastala je prvobitno na forumima, gde su ljudi zahtevali dokaze za razne basnoslovne priče koje su delovale nerealno. Ubrzo, ljudi su shvatili koliko je bitno da svoje tvrdnje potkrepe ultimativnim dokazom – fotografijom.
Ovo možete da vidite na svim društvenim mrežama danas: na Fejsbuku, Instagramu i Tviteru pre svega. Fotografija ne služi samo kao pratnja priči, već i kao nosilac priče. Od lepo aranžiranog jela, preko smešne slike ljubimca pa do – naravno – događaja. Sve, da bismo pokazali ljudima šta smo doživeli.
Planirajte unapred
Za dobre fotografije, treba vam ideja – nešto što će vaše goste privući da se fotografišu. Dakle, važno je da osmislite koja aktivacija bi mogla da bude najzanimljivija za vaš tip događaja, vrstu gostiju i ono što će odraziti vaše vrednosti firme.
Kod nas možete da nađete aktivacije koje su idealne i za male i za velike događaje, za ozbiljne goste, ali i za one koji vole da se dobro zabave i opuste na proslavama. Spisak svih aktivacija možete da pogledate ovde.
Uzmite u obzir i prostor u kojem organizujete događaj, a zajedno možemo da isplaniramo i taktički odredimo najbolje mesto za pravljenje fotografija.
Što više – to bolje
Ovo se donekle podrazumeva. Jer, ako se vodimo frazom ‘’Fotke, ili se nije desilo’’ onda je gomila fotki ultimativni dokaz uspešnosti! A ako se prisetimo i da jedna slika govori više od hiljadu reči, onda je jasno da će mnogo fotki da pokaže koliko su se dobro proveli vaši gosti – i koliko je uspešan bio vaš događaj.
Važna je saglasnost
Možda vam ovo ne bi palo odmah na pamet – ali mi se uvek trudimo da poštujemo privatnost vaših gostiju, ali i da objasnimo svima koji se fotografišu da pristaju da ove fotografije koristite u svrhu promocije svog brenda. Na ovaj način smo se osigurali da vaši gosti razumeju za šta daju saglasnost. Takođe smo rešili možda još jednu nedoumicu koju imate. Dakle – o korišćenju ovih fotografija ne morate da brinete, one su 100% vaše!
Interaktivno je zabavno
Što više interakcije i mašte je uključeno u stvaranje fotografija sa vašeg događaja, to će više ljudi da pravi fotografije i to će više ljudi želeti da učestvuje. Zbog ovoga mislimo da je mnogo bolje da izaberete neku od naših aktivacija, pre nego da angažujete fotografa koji će fotografisati vaš događaj i goste na tradicionalan način.
Naravno, ovo ne znači da ne treba da angažujete fotografa – ovaj tip fotografija može da vam služi za saopštenja, sajt ili čak i zvanične društvene mreže. Ali ono što će najviše da animira vaše goste i ono što će zasigurno preplaviti društvene mreže jeste nešto interaktivno, zabavno, maštovito i drugačije. I tu na scenu stupamo mi.
Zajedno sa vama možemo da osmislimo priču iza vaše ideje! U zavisnosti od toga šta ste izabrali, možemo da kreiramo animaciju, da napravimo rekvizite, da brendiramo kabine, animiramo filtere ili ukrasimo zid za selfie…mogućnosti su beskonačne!
Zaključak
U današnjem brzom svetu, zasićenom tržištu i stalnom potrebom da iz svega izađemo kao pobednici, na jednu stvar uvek možemo da računamo: ljudi i pored toga vole da se dobro provode. Ali ono što možda vole još više, jeste da pokažu drugim ljudima koliko su se dobro proveli! Mnoštvo sličnih selfie fotografija sa vašeg događaja neće predstaviti idealnu sliku u onoj meri u kojoj to može maštovita i interaktivna aktivacija. Sa tim sigurno možete da se složite.
Još jednom vas pozivamo da pogledate sve što imamo u ponudi. Svaki proizvod je detaljno opisan, a ukoliko imate bilo kakve nedoumice, pitanja ili želite da rezervišete, slobodno nam pišite!