Važno je da na početku naglasimo da nije svaka kompanija ista – i to ne govorimo samo o razlikama između npr. korporacija i startapa – nego o različitim kulturama i vrednostima koje, između ostalog, definišu i korporativne proslave i interne događaje.
Tokom višegodišnjeg učestvovanja u korporativnim proslavama, ustanovili smo krucijalne razlike, ali i sličnosti koje će ti možda pomoći u organizaciji predstojećih poslovnih događaja.
- Potpuno je u redu da poslovne proslave budu i zabavne – zapravo je i poželjno da bude tako!
Kada kažemo zabava, mislimo na to da se svi prisutni lepo provedu, budu nasmejani, i nakon događaja prepričavaju pozitivne utiske.
Ovo se dešava naizgled spontano – i tako i jeste – ali organizatori uvek treba da se pobrinu da su svi preduslovi za dobru zabavu tu, posebno ako je u pitanju interni događaj, zatvoren za javnost.
Prva greška koju organizatori prave je stavljanje fokusa na lokaciju, misleći da će fantastičan venue značiti i dobru proslavu. Ovo ipak nije tako, jer iako je lokacija dosta bitan faktor, ne znači automatski i dobru zabavu. Potrebno je, ipak, otići i korak dalje.
- Zaposleni imaju različita interesovanja i drugačiju definiciju dobre proslave – kako pomiriti sva ta očekivanja i osigurati lep provod za sve?
Neko ne voli da ostaje do kasno, neko voli glasnu muziku, nekome je najvažnije društvo, drugima sadržajnost događaja – odakle onda početi?
Primetili smo da je dobra praksa uzimati u obzir predloge zaposlenih, ali i meriti njihovo zadovoljstvo kada događaj prođe. Tu će se najbolje ukazati greške koje se ponavljaju i suprotno, odlične prakse koje su must have na svim drugim događajima.
Pronaći zajednički faktor nije uvek lako, ali iz našeg iskustva, to nije ni muzika – pa čak ni hrana i piće – nego nešto što će spojiti različite karaktere i možda čak inspirisati nova prijateljstva.
- I, šta je na kraju taj ”X faktor” koji će od korporativne proslave napraviti događaj o kome svi pričaju?
Ne tvrdimo da znamo sve, ali više od 10 godina sarađujemo sa najvećim brendovima u Srbiji i – bez izuzetka – naši uređaji i aktivacije upotpunili su stotine poslovnih događaja.
Bilo da je to Magic Mirror, Vortex (360 kabina), iPad Booth, Kaleidoskop, Mozaik ili AI Drawing Bot – tvoji gosti će se zabaviti, osetiti posebno, povezati sa drugima, imati unikatan suvenir i temu za razgovor i kada sam događaj prođe.
Naši uređaji su – bez ljudi koji ih koriste – ipak samo lepe mašine, a tek kada se upotrebe, dobijaju svoju punu vrednost i magiju. Zato kažemo da je najbolji recept za uspešnu proslavu dobro raspoloženje i bar jedan Photobooth uređaj!
Kontaktiraj nas putem forme na sajtu ili nam piši na Instagramu, a naš tim će se pobrinuti da dobiješ baš sve što si zamislio/la i malo preko.