Korporativne proslave i kako izbeći najčešće greške u organizaciji istih

Važno je da na početku naglasimo da nije svaka kompanija ista – i to ne govorimo samo o razlikama između npr. korporacija i startapa – nego o različitim kulturama i vrednostima koje, između ostalog, definišu i korporativne proslave i interne događaje.

Tokom višegodišnjeg učestvovanja u korporativnim proslavama, ustanovili smo krucijalne razlike, ali i sličnosti koje će ti možda pomoći u organizaciji predstojećih poslovnih događaja.

  1. Potpuno je u redu da poslovne proslave budu i zabavne – zapravo je i poželjno da bude tako!

Kada kažemo zabava, mislimo na to da se svi prisutni lepo provedu, budu nasmejani, i nakon događaja prepričavaju pozitivne utiske.

Ovo se dešava naizgled spontano – i tako i jeste – ali organizatori uvek treba da se pobrinu da su svi preduslovi za dobru zabavu tu, posebno ako je u pitanju interni događaj, zatvoren za javnost.

Prva greška koju organizatori prave je stavljanje fokusa na lokaciju, misleći da će fantastičan venue značiti i dobru proslavu. Ovo ipak nije tako, jer iako je lokacija dosta bitan faktor, ne znači automatski i dobru zabavu. Potrebno je, ipak, otići i korak dalje.

  1. Zaposleni imaju različita interesovanja i drugačiju definiciju dobre proslave – kako pomiriti sva ta očekivanja i osigurati lep provod za sve?

Neko ne voli da ostaje do kasno, neko voli glasnu muziku, nekome je najvažnije društvo, drugima sadržajnost događaja – odakle onda početi?

Primetili smo da je dobra praksa uzimati u obzir predloge zaposlenih, ali i meriti njihovo zadovoljstvo kada događaj prođe. Tu će se najbolje ukazati greške koje se ponavljaju i suprotno, odlične prakse koje su must have na svim drugim događajima.

Pronaći zajednički faktor nije uvek lako, ali iz našeg iskustva, to nije ni muzika – pa čak ni hrana i piće – nego nešto što će spojiti različite karaktere i možda čak inspirisati nova prijateljstva.

  1. I, šta je na kraju taj ”X faktor” koji će od korporativne proslave napraviti događaj o kome svi pričaju?

Ne tvrdimo da znamo sve, ali više od 10 godina sarađujemo sa najvećim brendovima u Srbiji i – bez izuzetka – naši uređaji i aktivacije upotpunili su stotine poslovnih događaja.

Bilo da je to Magic Mirror, Vortex (360 kabina), iPad Booth, Kaleidoskop, Mozaik ili AI Drawing Bot – tvoji gosti će se zabaviti, osetiti posebno, povezati sa drugima, imati unikatan suvenir i temu za razgovor i kada sam događaj prođe.

Naši uređaji su – bez ljudi koji ih koriste – ipak samo lepe mašine, a tek kada se upotrebe, dobijaju svoju punu vrednost i magiju. Zato kažemo da je najbolji recept za uspešnu proslavu dobro raspoloženje i bar jedan Photobooth uređaj!

Kontaktiraj nas putem forme na sajtu ili nam piši na Instagramu, a naš tim će se pobrinuti da dobiješ baš sve što si zamislio/la i malo preko.

Poslovne proslave / Korporativne proslave Photobooth.rs

Zašto baš mi?

Naša ekspertiza danas nas čini regionalnim liderima. 

To se odražava kroz više od deset godina nezaboravnih fotografija i snimaka, zadovoljnih srećnih lica i uspešnih događaja. Ništa manje i kroz istinsko razumevanje vaših potreba i želje za personalizacijom i pružanjem drugačijih iskustava. 

Neprestano istražujemo najnovije tehnologije kako bismo vam pružili nove proizvode, koji su pažljivo dizajnirani i proizvedeni unutar naše kuće. Ovo vam garantuje sigurnost, vrhunski kvalitet i…

Inovaciju u beleženju posebnih trenutaka.

Za sve naše klijente, postojeće i buduće, pripremili smo neviđenu Black Friday akciju! Ako organizuješ korporativnu proslavu do kraja 2024, ovu priliku moraš iskoristiti.
Bez obzira na to da li planiraš venčanje, rođendan, korporativni događaj ili proslavu za decu, Photobooth uređaji mogu upotpuniti svaki trenutak. Evo kako:

Brza rezervacija

Brza rezervacija

Brza rezervacija

Brza rezervacija

Vaši podaci

Hvala, vaša poruka je poslata.